سالاری مطرح كرد؛

شکایات پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود

شکایات پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود به گزارش علم عدل، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران اظهار داشت: شکایات در ارتباط با پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود.


به گزارش علم عدل به نقل از مهر، حسین سالاری، در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین اظهار نمود: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با مبحث بلیت اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می شود. وی ادامه داد: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرآیند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. معاون دادستان با تکیه بر این که بلیت های گران از جانب واسطه ها خریداری شده است، اظهار نمود: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به صورت مستقیم از ایرلاین ها خریداری کنند. سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در مورد فروش پلکانی بلیت اربعین، اظهار داشت: عرضه بلیت به این علت به شکل پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. سالاری در رابطه با مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی، اضافه کرد: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق عرضه شود در ۲۴ ساعته پیگیری می شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می نماییم. وی ضمن اشاره به این که تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، اظهار داشت: سهمیه ارگان های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه ها عدد بالایی باشد.


منبع:

1403/05/28
10:39:38
5.0 / 5
248
تگهای خبر: دادستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت