رییس سازمان بازرسی:

دفتر پشتیبانی از تولید و سرمایه گذار در سازمان بازرسی به وجود آمد

دفتر پشتیبانی از تولید و سرمایه گذار در سازمان بازرسی به وجود آمد به گزارش علم عدل، رئیس سازمان بازرسی از ایجاد دفتر حمایت تولید و سرمایه گذار در این سازمان آگاهی داد و اظهار داشت: هدف از این اقدام پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.



به گزارش علم عدل به نقل از مهر، ذبیح الله خداییان پس از ظهر پنج شنبه در مسافرت به دامغان در گفت و گو با خبرنگاران بابیان این که دفتر حمایت تولید و سرمایه گذار در سازمان بازرسی کل کشور بوجود آمده است، اظهار داشت: هدف از این اقدام پیگیری حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی بابیان این که شماره تماس ۱۳۶ یا سامانه ۱۳۶.ir بدین منظور در اختیار عموم قرار دارد، اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند مشکلات خودرا مطرح کنند تا موضوع توسط دستگاه یا ارگان مربوط حل شود.
رییس سازمان بازرسی کل کشور بابیان این که مشکلات برخی واحدهای دامغان نیز رصد شدند، اظهار داشت: پیگیری های لازم برای حل مشکلات این واحدها در دست اقدام است.
محمدی با اشاره به اینکه طی سال قبل شش هزار و ۲۰۰ برنامه بازرسی به انجام رسید، خاطرنشان کرد: نتیجه این بازرسی ایجاد یک هزار پرونده کیفری در کل کشور بوده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار گزارش در این بازرسی ها ارائه شدند، اضافه کرد: از این تعداد هفت هزار گزارش جنبه پیشگیرانه داشته است.


منبع:

1403/07/06
11:42:11
5.0 / 5
197
تگهای خبر: پرونده , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت