رئیس سازمان بازرسی كل كشور خبر داد

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاههای خدمات رسان در روزهای نوروز

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاههای خدمات رسان در روزهای نوروز به گزارش علم عدل، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از طریق اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاههای خدمت رسان در نوروز ۱۴۰۲ اطلاع داد.


به گزارش علم عدل به نقل از مهر، ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور از طریق اندازی سامانه ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاههای خدمت رسان در نوروز ۱۴۰۲ اطلاع داد و اظهار داشت: مقرر شد همکاران ما در سرتاسر کشور و در روزهای نوروزی با برقراری کشیک و همینطور گروههای تخصصی نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاههای خدمت رسان در این ایام نظارت داشته باشند و با بازدیدهای سرزده و بازرسی های موردی از این مراکز از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه ها، پایانه های حمل و نقل و دستگاه هایی که در حوزه نظارت بر قیمتها و گرانفروشی مسئولیت دارند، عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند. رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در مورد دستگاه هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و یا به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، نتیجه به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد و مردم شریف هم درصورتیکه از عملکرد دستگاههای خدمت رسان شکایت و یا گله مندی داشته باشند، می توانند به صورت حضوری به بازرسان ما در سرتاسر کشور اعلام کنند و یا از راه سامانه ۱۳۶.ir مراتب را به سازمان بازرسی اعلام کنند. وی اظهار نمود: بعد از اعلام، مبحث پیگیری خواهد شد و نتیجه به شخص شاکی یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد و در صورت احراز سهل انگاری و کوتاهی با مسؤلان مربوطه برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

1401/12/27
08:27:50
5.0 / 5
357
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , راه اندازی , شكایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت