دادستان كل كشور:

ساماندهی مقوله ممنوع الخروجی در حال انجام می باشد

ساماندهی مقوله ممنوع الخروجی در حال انجام می باشد به گزارش علم عدل، دادستان کل کشور اظهار داشت: پیگیری ها و اقدامات درباب ساماندهی مقوله ممنوع الخروجی ها، بصورت «به روز» در دادستانی کل در حال انجام می باشد.


به گزارش علم عدل به نقل از ایسنا در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، حجت الاسلام «موحدی» با اعلان اینکه حادثه پیش آمده در معدن طبس، چهارمین مورد از حوادث مربوط به معادن طی یک سال قبل بود، اظهار داشت: پیگیری های دادستانی کل کشور درباب حادثه معدن طبس که از اولین ساعات وقوع این اتفاق شروع شد، همچنان با جدیت ادامه دارد؛ در حوزه پیگیری حقوق افراد فوت شده در معدن طبس و خانواده های آنها، دادستانی کل کشور با قاطعیت پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه ناظر بر ضرورت ساماندهی فوری مقوله ممنوع الخروجی ها اظهار داشت: تاکیدات لازم را انجام داده ایم که نظارت های لازم صورت گیرد تا فردی بصورت بلاوجه در حالت ممنوع الخروج باقی نماند و بمحض برطرف شدن مشکل، ممنوع الخروجی وی برداشته شود؛البته به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که همه احکام ممنوع الخروجی از ناحیه قوه قضاییه صادر نمی گردد، بلکه این احکام از ناحیه اجراییات ثبت، بانک ها، مالیات و... نیز صادر می شوند.
وی اظهار داشت: پیگیری ها و اقدامات درباب ساماندهی مقوله ممنوع الخروجی ها، بصورت «به روز» در دادستانی کل در حال انجام می باشد.



منبع:

1403/07/03
12:27:03
5.0 / 5
157
تگهای خبر: ثبت , حوادث , دادستان , قوه قضاییه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت