پشتیبانی از خانواده زندانیان به صورت ویژه در دستور کار سازمان زندان هاست

پشتیبانی از خانواده زندانیان به صورت ویژه در دستور کار سازمان زندان هاست به گزارش علم عدل، رییس سازمان زندان ها اظهار داشت: در کنار همه اقدامات مثبت و خیرخواهانه ای که امروز در عرصه اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان در حال انجام می باشد، به طور خاص موضوع پشتیبانی از خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد.


به گزارش علم عدل به نقل از ایسنا، نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان مرکز پس از ظهر امروز، ۱۵ مهرماه با حضور رئیس سازمان زندان ها برگزار شد.
غلامعلی محمدی در نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان مرکز با تاکید بر اقدامات تحول و تعالی در سازمان زندان ها اظهار داشت: در کنار همه اقدامات مثبت و خیرخواهانه ای که امروز درحوزه اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان در حال انجام است، به طور خاص مبحث پشتیبانی از خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان زندان ها اضافه کرد: کوشش برای آزادسازی زندانیان واجدشرایط و همینطور پشتیبانی از خانواده آنان به شکل مادی و معنوی را توفیقی برای خود می دانیم.
وی در این جلسه خطاب به خیرین همراه سازمان زندان ها بیان نمود: چشم و امید خانواده زندانیان بخصوص خانواده های نیازمند به شما نیکوکاران است بلکه بتوان گره گشای وضعیت آنان شد.
قابل ذکر است در این جلسه معاونین، مشاورین و مدیران ستادی سازمان زندان ها و اعضا هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز حضور داشتند.




منبع:

1403/07/16
12:22:00
5.0 / 5
87
تگهای خبر: ثبت , زندان , مشاور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
حقوق و وكالت، مشاوره حقوقی آنلاین و خدمات وكالتی
alameadl.ir - حقوق مادی و معنوی سایت علم عدل محفوظ است

علم عدل - وکالت و حقوق علم عدل

حقوق و وکالت